Myynti ja huolto palvelevat myös poikkeusaikana

Uutinen 2.4.2020

Koronapandemiasta huolimatta myyntimme ja huoltomme palvelevat normaalisti. Myös varaosapalvelumme on tavoitettavissa arkisin kuten ennenkin.

Teemme jatkuvasti työtä parantaaksemme turvallisuutta kaikissa toimipaikoissamme -sekä omissa että asiakkaidemme tiloissa. Suosittelemme tällä hetkellä henkilöstöllemme etätyöskentelyä kaikissa niissä tehtävissä, joissa se on mahdollista. Sovitut asiakastapaamiset ja muut tilaisuudet joko siirretään tai toteutetaan etäyhteyksien välityksellä.

Työtehtävissä, joissa etätyö ei ole mahdollista, kiinnitämme erityistä huomiota siihen, että ne voidaan tehdä turvallisesti myös koronapandemian aikana. Olemme ohjeistaneet esimiehiämme muistuttamaan henkilöstöä toimintatavoista, joilla hygieniataso voidaan pitää korkealla myös työtehtäviä hoidettaessa. Lisäksi henkilöstömme noudattaa kunkin asiakaskohteemme erityisohjeita.

Tavaratoimituksissa vain vähän häiriöitä

Poikkeustilanteen aiheuttamat toimenpiteet eivät toistaiseksi ole vaikuttaneet laajalti tavarantoimituksiin, ja olemme kyenneet toimittamaan lähes kaikki tilaukset. Olemme kuitenkin varautuneet siihen, että häiriöitä joidenkin tuotteiden toimitusketjuihin ja logistiikkaan saattaa tulla.

Seuraamme tarkasti markkinoiden kehittymistä sekä päämiestemme toimituksiin vaikuttavia päätöksiä. Mahdollisissa pitkän aikavälin viivästyksissä olemme yhteydessä suoraan asiakkaisiimme.

Useat toimittamamme tuotteet ja ratkaisut turvaavat teollisuuden ja terveydenhuollon laatua ja sujuvuutta. Meille on tärkeää huolehtia toimittamiemme laitteiden käytettävyydestä kaikilla toimialoilla myös poikkeustilanteissa. 

Yhteystiedot

Huollon päivitysnumero palvelee 24/7 numerossa 0300 870 300.

Katso huollon alueelliset yhteystiedot.

Varaosapalvelumme palvelee arkisin klo 8.00–16.00 numerossa (09) 5099 230 tai sähköpostitse info.technics.fi@algol.fi.

Katso myynnin yhteystiedot.